Taksi Itä-Suomi -äppi tunnistaa sijaintisi ja lähettää lähimmän vapaan kuljettajan luoksesi, minkä jälkeen voit seurata kyytisi saapumista reaaliaikaisesti.

Taksi Itä-Suomi -äppi sopii niin satunnaista kyytiä kaipaaville kuin taksia aktiivisesti käyttäville. Sovellukseen voit tallentaa suosikkireittisi ja maksutietosi, jolloin taksilla matkustaminen on yhä vaivattomampaa.

Taksi Itä-Suomi sovelluksella tilaat taksin helposti ja näppärästi. Voit tehdä tilauksen joko heti tilauksena tai ennakkoon. Sovelluksella voit kätevästi myös maksaa taksimatkasi ilman kortteja ja käteistä rahaa. Sovellus antaa myös hinta-arvion tilaamallesi matkalle. Taksi Itä-Suomen enimmäishinnat löytyvät hinnastostamme.

Lataa sovellus puhelimesi sovelluskaupasta.

Play-kauppaAppstore

Tilausehdot

Taksi Itä-Suomi sovelluksen kautta tavoitat n. 100  kuljetuspalveluyritystä, jotka tunnistaa liikenteessä Taksi Itä-Suomi -tunnuksista. Joensuun Taksi Oy vastaa tilauksen vastaanottamisesta ja välittämisestä tilauksen suorittavalle kuljetuspalveluyritykselle. Kuljetuspalveluyritys puolestaan vastaa hyväksymänsä tilauksen suorittamisesta ja vastuusta. Huomioithan, että mobiilisovelluksen antama summa on arvio ja se ei ota huomioon esimerkiksi ennakkotilausmaksua tai siirtymäajoa. Ennakkotilauksesta kuljetusyritys perii ennakkotilausmaksun kuljetuksen yhteydessä. Ennakkotilausmaksu on 7,00€. Siirtymäajoa on jos asiakasta lähin tarkoituksenmukainen auto noutaa asiakkaan asiakasta lähinnä olevan taajama-alueen ulkopuolelta, taksamittari käynnistetään taksaluokkaa TIS 1-4 vastaavasti kuljetustehtävän alkaessa. Lopullinen taksimatkan hinta määräytyy taksamittarin lukemasta.

Kun auto on vastaanottanut tilauksen, näet hyväksyneen auton numeron sekä kuljettajan nimen sovelluksesta. Huomaathan, että tilatessa saatu tilausnumero ei vielä takaa auton saatavuutta. Taksi Itä-Suomi sovelluksen tarjoaja ei vastaa kuljetuspalvelun suorittamisesta.

Joensuun Taksi Oy ei vastaa, mikäli alueella ei ole vapaita autoja, eikä tilausta siten pystytä välittämään kuljetuspalveluyritykselle.

Mikäli auto ei saavu tai et saa tietoa tilauksen vastaanottaneesta autosta kohtuullisen ajan kuluessa tilauksestasi, olethan viipymättä yhteydessä asiakaspalveluun. Mikäli olet tehnyt ennakkotilauksen kuljetusta koskien ja auto ei ole saapunut tilattuun noutoaikaan, olethan välittömästi yhteydessä asiakaspalveluun 014 3710211 (pvm/mpm).

Taksitilaus on mahdollista peruuttaa, mikäli tehtyyn tilaukseen ei ole vielä saatu autoa. Muussa tapauksessa kuljettaja perii asiakkaalta lähtömaksun ja odotusajan mukaisen korvauksen. Näiden osalta katso tarkemmin kohta kuluttajahinnasto. Tilaukset perutaan sovelluksen kautta.